دوره تدوین برنامه بازاریابی

شروع دوره: از ۷ فروردین ۱۴۰۰؛ روزهای شنبه و سه شنبه ساعت ۱۸:۰۰


 

تدوین برنامه بازاریابی در دنیای کنونی، بقای سازمانهای اقتصادی در بازارها، منوط به برنامه ریزی دقیق برای تعیین بازار هدف، اطلاع رسانی به مشتریان، ایجاد شبکه مناسب برای توزیع و در یک کلام، مدیریت کاربردی بازار است. از یک طرف رشد روزافزون تکنولوژی و ایجاد ویژگی های جدید در محصول و از طرف دیگر سطوح مختلف رقابت و ایجاد تنوع در محصول و تنوع انتخاب برای مشتریان و خریداران را در هربازاری با مجموع های از عوامل موثر بر انتخاب و خرید رو به رو ساخته است.

مهدی حلاج دانش آموخته رشته مدیریت کسب و کار است. وی با چندین سال سابقه در امر مشاوره کسب و کار و تدریس در سازمان های مختلف فعالیت کرده و در حال حاضر بعنوان ایده پرداز و هم بنیان گذار مدرسه کسب و کار رابین مشغول به فعالیت می باشد. ایشان همچنین در حال پژوهش در حوزه مطالعات رفتاری بوده و سکان هدایت مدیریت گروه مشاوران رابین و سردبیر ماهنامه اقتصادی اجتماعی افق پایدار را در دست دارد.

در این دوره خواهید آموخت:

۱ – تعریف برنامه بازاریابی

۲ – تفاوت برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی

۳ – آشنایی با پروسه ۱۰ مرحله ای برنامه بازاریابی

۴ – آشنایی با مدل STP

۵ – آشنایی با ماتریس BCG و استفاده از آن در برنامه بازاریابی

۶ – شیوه های قیمت گذاری محصول و خدمات

۷ – آشنایی با آمیخته های بازاریابی در محصول و خدمات

۸ – آشنایی با تحلیل SWOT

۹ – آشنایی با ماتریس ansoff

۱۰ – هدف گذاری فروش و شیوه های تخمین فروش

۱۱ – بودجه بندی

این دوره مناسب چه کسانی است؟

این دوره برای کلیه مدیران بازاریابی، مدیران کسب و کار، مدیران شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها و همچنین کلیه اشخاصی که علاقمند به راه اندازی کسب و کار شخصی هستند مناسب می باشد

پیش نیاز آموزشی دوره

آشنایی اولیه با مفاهیم بازاریابی

مدت زمان برگزاری دوره چه مدت می باشد؟

جلسات بصورت هفتگی و در روزهای شنبه و سه شنبه ساعت ۱۸:۰۰ برگزار خواهد شد. کل مدت زمان دوره در طول ۵ الی ۶ هفته برگزار می گردد.

آیا در این دوره پشتیبانی آموزشی ارائه می گردد؟

در ابتدای هر جلسه، استاد نسبت به پاسخگویی به سئوالات دانشجویان اقدام خواهد کرد. در پایان دوره، دانشجویان یک جلسه اختصاصی با استاد بصورت آنلاین خواهند داشت.

مقررات آموزشی دوره

۱- کلیه دانشجویان موظف هستند از طریق منوی پروفایل، بخش «ویرایش»؛ نام و نام خانوادگی خود را بصورت کامل و به زبان فارسی وارد نمایند. بدیهی است در صورت عدم رعایت این موضوع، از حضور دانشجو در کلاس جلوگیری بعمل خواهد آمد و کلیه عواقب آن بر عهده دانشجو می‌باشد.
۲ – کلیه دانشجویان موظف هستند راس ساعت مقرر در کلاس حاضر شوند. فیلم های جلسات به مدت ۴۸ ساعت بعد از برگزاری کلاس دراختیار دانشجویان قرار خواهد داشت، لکن در صورت عدم حضور در کلاس، استاد موظف به پاسخگویی نخواهد بود.
۳- کلیه قوانین مندرج در سایت مدرسه کسب و کار رابین، مشمول این دوره آموزشی می‌گردد.

برنامه درسی دوره

جلسه دوره تدوین برنامه بازاریابی 1 ماه, 1 هفته

نقد و بررسی دوره

نا مشخص

امتیاز
  • 5 ستاره0
  • 4 ستاره0
  • 3 ستاره0
  • 2 ستاره0
  • 1 ستاره0

هیچ نقد و بررسی برای این دوره ثبت نشده است.

دوره تدوین برنامه بازاریابی
قيمت 7,000,000 ریال شرکت در دوره15 ظرفیت باقیماندهتا شروع دوره: 3 هفتهامتیاز: 0 از 0 رای

0

  • 3 هفتهزمان باقی مانده
  • 42 روز
  • 15 ظرفیت
  • گواهینامه دوره
0 دیدگاه
0 دانشجو
تمامی حقوق این سایت برای مدرسه کسب و کار رابین محفوظ است.